8 Aralık 2010 Çarşamba

Vikiliks Oley Oley Oley...

VİKİLİKS
Geçenlerde Hakan abi ile otururken bi anda "lan vikiliks'i duydunmu" dedi. O ne abi dedim bilmediğim için -bi an radyonun resimlisi- demesinden korktum. Bazı belgeler varmış onları ortaya çıkarıyomuş falan diye kabaca bi anlattıkdan sonra eve gidince netten bi bakarım vardır herhalde bi mantıklı açıklaması diye eve doğru yöneldim.

 Meğerse bütün dünya vikilis çılgınlığı ile çalkalanıryormuş ve benim bundan daha yeni haberim oluyordu. -Not: haydarpaşanın yandığınıda bi sonraki gün öğrenmiştim şaşılcak bi durum değil yani-. Neyse konu dağılmasın netten bi baktım falan ve klasik Türk yaklaşımı "amerikanın oyunu bunlar abi" yorumları ile karşılaştım. Bütün kirli çamaşırları ortayamı ne çıkarıyomuş galiba anlamadım bende ama baya eğlenceli birşeye benziyor.

Okurken bi ara Sarkozy ile ilgili birşeyler çıktı falan diye gördüm ama şu an ne dediler tam hatırlamıyorum. Bizim başbakan içinde bi yerde 8tanemi ne hesabı var demişler sonra muhalefet lideri Kemal Kılıçdaroğlu bunları koz olarak kullanırken başbakan Tayyip Erdoğan resmen atar yapmış Kılıçdaroğluna. Yayınlanan o kadar belgeden sonra acaba bizimde kenarda köşede bi yanlışımız varmı diye kendi kendime söylenirken sol tarafımdan bir işaret "amerikanın işi gücü yok senin yanlışınla ilgilencek" diye söylendi.
Neyse fazla bilgi sahibi olmadığımız için detaya inemiyorum. Ama zaman içerisinde bu vikilis olayı dahada ayyuka çıkar bizde nedir ne değildir öğreniriz. Ama bildiğim birşey varki Türkiye'nin şu 2003'den sonrası için (Akp hükümeti zamanında) çıkarılcak belgeler devam ederse veya Başbakan yada Muhalefet ile ilgili iddaalar ortaya atılırsa çarşı karışır hemşerim.

not: vikiliksin Beşiktaş'ın yeni transferi olduğunu sanan fenerlilerede şunu söylüyorum; Babamın bir sözü vardır "insanda 2gram beyin olursa böyle mala bağlamaz" diye. demekki o bile yok abi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder