22 Nisan 2011 Cuma

Burası Sex Yapma Yeri Değil

Şimdi yorum yazmadan önce şunu belirteyim ne cemaatciyim nede iktidar yanlısı bir insanım.
Şöyle bir şey var ben otobüste sadece sarılıyoruz denmiş bu olayda ne var yahu. He iş ileri gitti mi bunu bilmiyoruz sonuçta ifade eksik de verilmiş olabilir. İşte o zaman karşıyım ben. Sonuçta bizimde sevgilimiz oldu ilişkilerimiz oldu ama çıkıp ta otobüste vapurda alenen sex yapmadık.
Ben bunları yanlış durumlar olarak görüyorum. Gerek yetişme tarzım gerek çevremden gördüklerim buna etken oldu. Şimdi şöyle düşünün otobüste gidiyorsunuz alenen sevişiyorsunuz 100kişinin içinde enteresan değilmi sizcede. bu görüşüm doğrultusunda adım eğer yobaz'a çıkacaksada çıksın

He bu arada olayda mağdur olan tarafın anlattığı doğru ise tam olarak o otobüs şöför'ünün içi fesatmış yada neyse işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder