30 Ekim 2010 Cumartesi

The Answer...



40 Yıl boyunca düşünsem bu adam'ın Beşiktaş'ıma geleceğine ihtimal vermezdim ama o adam 3*4gün sonra Kutsal Topraklara iniş yapıcak ve akabinde Parke'ye renk katıcak. Uzun bi hikaye idi bu adamın Türkiye serüveni. Bi gün girdim forza'ya "Iverson'a teklif yapılsın haberi" ile karşılaştım ve doğrusunu söylemek gerekirse hadi lan o kadar da değil dedim. Ama zaman ilerledikçe haberlerler yazılmaya çizilmeye devam etti ve ciddi boyutlara ulaştı. Ama hala kendi kendime "cem uçma lan Allen Iverson'dan bahsediyoruz olum" diyordum. taa ki ntvspor'da çıkan son dk haberini görene kadar. 

Neyse geldi gitti dönemini fazla uzatmaya gerek yok herkes zaten yeterince hatta gereğinden fazlasıyla biliyordu olanı biteni. Allen Iverson Beşiktaş'da idi. Uğruna sabahladığım küçükken bana ve bi çoğumuza basketbol'u sevdiren The Answer Beşiktaş'ta. İnsana şaka bi hatta bi rüya gibi geliyor uyanmak istemiyor insan.

Dün akşam saatlerinde kesinleşen transferden sonra şöyle bi bakındım internete forumlara falan bakmaz olaydım arkadaş ya. Quaresma ve Guti'yi aldığımızda yapılan o aptalca holiganizim dolu yorumlar devam ediyor. Lan Iverson'a kötü diyen adamı Allah çarpar ya. Adam yaşlıymış diyolar antu'da (Damir Mrsiç kaç yaşında diye sorarlar adama). Karıya kıza düşkünmüş,içkisi kumarı varmış gece hayatı çok fazlaymış. Lan sanki adamla bi ömür beraberdiniz ya. Nba'da MVP ödülü alan bi adam'ı bile kötülüyoruz bok atıyoruz ya harbiden bravo bize.

Neyse biz Iverson'u keyfini çıkaralım. Adam 3*5güne gelicek akabinde Akatlar renklilerle dolucak. Sadece benim 20den fazla arkadaşım ""kankaaaaaa biletini alırım ben gidelim lan şu adamı izlemeye ıverson olm boru değil""dedi. Şimdi sıra Beşiktaş taraftarında. Dün forza'da nasıl tribüne çağıralım diye düşünüyordu taraftar. Benim nacizhane görüşüm bütün salonun MVP MVP MVP diye çağırmasından yana ama şuda fena olmazdı hani .. 
Allen Allen Allen Iverson fenerın anasını Allen Iverson

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder