16 Ekim 2010 Cumartesi

Varsın Olsun Üstümüzden Gitmesin Keder...

ya ne diyimki abi. bi hoca düşün ki bi kaleci kazanayım derken 2 kalecisini birden kaybedicek. Maç kadrosunda bobo-nobre ikilisini görünce kendi kendime iyi baskılı oynayacağız erkenden bu maç kopar dedim. akabinde 6dk saldıran takımımız 7.dakikada gol yedi. akabinde saldırdık ve yoktan var ettik falan gol geldi.

Anlayamadığım konu şu Hakan formsuz ve çok kötü bi dönem geçiriyor. Belli bi süre şu adamı oynatma hocam yoksa iki kalecimizdende olacağız. Tabata iyi oynadığı bir maçda yaptığı bir aptallık ve amatörlük yüzünden sarı gördü. Kendini yere atmana ne gerek vardı tabata.

İkinci yarı başlıyor yine ilk yarıda old. gibi saldırıyoruz 6dk ve 7.dakikada gol yiyoruz hobaaaa gel şimdi çıkar bu golü şimdi derken dünyada bence yeri olmayan bi taktik yüzünden 3.golü yiyoruz. Hakan bence 2goldede hatalı ama ne kızıyorum nede küfrediyorum. Çünkü kendime yakıştıramıyorum Beşiktaş'ın oyuncusuna küfretmeyi. Tabi skor 3*1 olunca hurrraa saldırıyoruz ve akabinde 4e 5e gidicek bir maç olacak ama atamıyolar falan. Akabiden 80*90 arası bi baskı varki o baskı maçın genelinde olsa bu maç kopardı zaten. 10dakikada kaçan akıl almaz goller derken Fabian çıkıyor sahneye yine 3*2 oluyo ve ayrıldığımız mekan'ın dışından takip ediyoruz maçı. Önce nobre yada holosko hatırlamıyorum ama arka arkaya kacan goller ki o holosko'nun kaçırdığı gol'e akıl sır erdiremiyorum. Akabinde düdük çalıyor ve maç bitiyor inönü'de şey pardon Fi Yapı İnönü stadında kaybettiğimiz 2.maç olarak kayıtlara geçiyor.

Son söz olarak Holosko'nun su takıma sağladığı katkıdan daha fazlasını  hasta yatağımdan sağlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder