20 Ekim 2010 Çarşamba

Dom Dom Kurşunu...



Şimdi kendi kendinize ""ne alaka lan"" diye söylenebilirsiniz. Malum Domates fiyatları uçmuş durumda pazarda 6lirandan aşşagıya domates bulmak imkansız. Ulan ne oldu da bu domates bu kadar pahalı oldu onu bilmiyorum zaten onu bilsek bi şekilde fiyatları aşşağıya çekmek için bir şeyler yapardık. Ben yazar geçerim aga.

Evde oturuyorum internete bakınıyorum haberleri falan okuyorum falan derken acıktım akabinde canım tavuk döner çekti. Evde de kimse yoktu dedim gidiyim dönerciye. Her zaman gittiğim dönerciye gittim selam verdim falan derken hiç sormadan getirir Adem Abim sağolsun. Tam döneri yemeye başlıyorum bide baktım ana domates yok içinde. Domates olmadan sofraya bile oturmayan ben döner'in içinde domates'i göremeyince direk sordum abiii domates nerde diye hay sormaz olaydım dedim sonra kendi kendime. Abi bi başladı anlatmaya yok domates şöyle pahalı kilosu 8lira oldu falan benimde iştahım kaçtı resmen.

Neydi domates diye soranlara kısa yoldan karın doyurmak için bire bir dediğim lan hiç bisey yapamıyosan ekmek arası domates koy ye dediğim 5*6 tane erkeğin bi araya toplandığı ve ne yiyelim olum diye konuşmalara başlandıgında direk akla gelen MENEMEN denen ismi garip yemeğin Altın malzemesi idi. Tavuk Döner'in İskender'in vazgeçilmez aparatıydı vs.vs.vs. Ama şimdi öyle bi hale gelmişizki ""insanların bütün bir pazar alışverişini bitirdiği paraya sadece 1kilo domates alınıyor"" Zaten hormonlu olan domates arkadaş tanesi 250gram nerdeyse yani kabaca 4tane domates 8lira yapıyor.

Neyse fazla uzatıp canınızı canımızı sıkmıyorum zaten iyice kötü durumdayız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder