9 Ekim 2010 Cumartesi

Milli Maç Üzerine...

Sımdı sevgılı okur dun mac vardı bılıyosun. Mac oncesı 7tane Beşiktaşlının Mıllı Takım'a cagrılmasına bı yandan sevınırken bı yandanda uzuldum hanı sakatlanır falan dıye. Soranlara ""Mıllı Takımımda Beşiktaş"" dıyorum o yuzden olsa gerek.

Mac oncesı kadroları gordugum zaman dırek aklıma su geldı.
1)Kendı Takmında gercek mevkısı olan SAĞBEK'de oynayamana bır adam neden SOLBEK'de ilk11 baslar.Ulkede adam kalmasa Sabriyi oynatmam arkadas. Neymıs hızlıymıs lan o zaman Usaın Bolt gelsın oynasın..
2)Hocanın daha once bırakın ızlemeyı boyle bı oyuncunun adını bıle duydugunu sanmadıgım ÖZER HURMACI neden ilk11de sahaya cıkar ve boylesıne tarıhı bır macda MİLLİ OLUR...
3)Daha evlenelı 1ay olmayan bı adamın yerıne su an Ülkenin en formda kalecısı olan CENK neden oynamaz.
4)Servet'ı 1000le Ömer Erdoğan'ı 500le carpa kapasıtesıne sahıp bır İ.TORAMAN neden oynamaz..

ve daha bı cok yanlıs var kaldıkı bu kadroyu Hıddınk'ın yaptıgını sanmıyorum ben ve bu konuda yanlız olmadıgımıda bılıyorum. Hıddınk zekı adamdır vesselam. Fatıg Terım'ın kendı egoları yuzunden soguttu bı mıllı takımı sımdıde onun devamı olarak gelen Oguz Cetın kaldıgı yerden devam edıyor İMPARATOR!!!'un. Olan Beşiktaş'sız gecen bir haftamıza oldu. Bundan sonra mıllı maclar benım ıcın Beşiktaş'ımdan ayrı kalacagım 1haftadan oteye gıdemez buda ayrı konu.

Son soz olarak 11tane adam ıcınden sahada olan 1 Beşiktaş'lının sakatlanmasıda harbı ya cenabetlık yada nazardır. Gozu Olanın Gozu cıksın arkadas.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder