21 Şubat 2011 Pazartesi

Bilge Haklıymış Ferrari Satmakda...

Ne opel mercedes/nede lamborgini/seviyoruz seni/matteo ferrari
İşte böyle çağırılıyordu Beşiktaş tribünlerine. Gerçekten sevmiştik seni Ferrari. İyi de oynuyordun defans olarak beklentilerimiz karşılıyordun derken Schuster geldi ve sistemime uymuyor falan dedi ve akabinde yedek kaldın. Neyse bu tür detaylar beni enterese etmiyor benim değinmek istediğim nokta çok başka.
Dün 2-1 önde sürdürdüğümüz herşeyin tıkırında gittiği bir maç sırasında Türkiye'ye gelmiş geçmiş en çirkef oyuncusu olan Lugano'nun bir anlık oyunu sonrasında oltaya gelip yaptığın hareket sonucu kırmızı kart ve akabinde olan penaltı ile maçın kaderini değiştirdin. Şu an senin için neler hissettiğimi buralara yazamıyorum. Bugün senin bir anlık amatörlüğün yüzünden milyonlarca Beşiktaş'lı işine okuluna giderken başını öne eğdi. Senin yüzünden dün gece kafasını yastığa koymasına rağmen bütün gece uyuyamayan sabah sersem gibi olan ve bu şekilde gününü devam ettiren birisi olarak sana şunu söylemek istiyorum 
Beşiktaş'lı bu ihanetini bu kazığını unutmaz. Yıllardır maça giden birisiyim o stad da ne mağlubiyetler gördüm ama hiçbir mağlubiyet beni bu kadar üzmemişti.
Teşekkürler Ferrari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder