14 Şubat 2011 Pazartesi

Bu Kalp Seni Unuturmu...| #19



Akşam okuldan sonra arkadaşlarla oturmuşuz sohbet muhabbet falan herşey yolunda eve gelirken fener maçına bakayım diye girdim içeri bir son dakika haberi ile karşı karşıya kaldım. Malum haberi bakkalda bi anda öğrendin anlayacağınız.

Anlayamadığım bir nokta var bir insan bir insana ha deyince yumruk atmaz arkadaş bana kimse bunu izah edemez. Ama ben işin bu kavga boyutu ile ilgilenmeyeceğim sonuçta herkes bir şeyler yazıyor çiziyor. Evet İbrahim Üzülmez iyi bir oyuncu olmayabilir fazla yetenekli olmayabilir hatta kimilerine göre "kabiliyet düşmanı" ile adlandırılıyor.Ama o sahaya çıktığında o formayı terlettiği için kanının son damlasına kadar mücadele ettiği için sevdik biz onu. Pascal Nouma çok iyi bir forvetmiydi tabiki de hayır ama hep söyleriz ya "Pascal Ruhu" işte onun Türk versiyonu da İbrahim Üzülmez'de vardı "Deli Ruhu".

Ben bu olayda tüm suçun Deli'de olduğunada inanmıyorum kaldı ki şu an internette dolaşan Deli'ye sallama olayınıda anlamıyorum kardeşim ne çabuk unutuldu adamın yaptıkları ya. Kadıköyde 2tane kanı bozuk fenerliye atarlandı diye içereki her maçımız da "adam gibi adam ibrahim toraman" diye tribüne çağrılıyor. Eee adama sorarlar o zaman 15. haftada sahaya giren elinde yeşil çarşaf olan bursalı köpeğe arkadan tekme sallayan adamı ne çabuk unuttunuz. Ahd-Vefa vardı zamanında çokça söz ederdik ama artık gerçekten sözde kaldı işte bu.

Neyse olan oldu sağlık olsun diyelim son söz olarak da "KİM DEMİŞ cimbom DÜZÜLMEZ BABANIZ İBRAHİM ÜZÜLMEZ"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder