13 Şubat 2011 Pazar

Söyleseneeeeee Bize Hocaaaaaa...

Söyleseneeeeeeee bize hocaaaaaaaaa takım niye oynamıyoooooooooooor... Aslında bunu okudukdan sonra herkesin aklına "aaaa şimdi hocaya sallıcak ona buna giydircek başımıza TD kesilcek" diye düşünenler illa olacaktır ama yanılacaklar buda ayrı bir konu.

Takıldığım nokta şu o sahaya maçın 1.dakikasında kim çıkıyorsa çıksın üstündeki Kutsal Forma'nın ağırlığının farkına varmalı. O takımın Türkiye'nin en büyük takımı olduğunun farkına varmalı eğer farkına varamıyorlarsa ya bunu onlara idrak ettircek birileri olmalı yada o oyuncular bu takımdan defolup gitmeli. 100.yılımızda Kocaelispor ile oynadığımız bir maç vardı hani 1 ile 95.dakika arasında sürekli saldırdığımız es kaza yediğimiz bir golden sonra bile oyundan kopmayıp son saniyede kazandığımız maç. İşte o maç izlediğim Beşiktaş'ı görmek istiyorum ben sahaya çıktığı zaman. İşte o zamanki gibi baskı yapan mücadele eden kazanma arzusu en üst düzeyde olan Beşiktaş'ı görmek istiyorum ben sahaya çıktığında.

Sürekli söyler ya insanlar Pascal Ruhu diye işte o ruhu istiyorum ben sadece. Bu takım zamanında 15sene şampiyon olmamış bizden öncekiler 15sene beklemiş bizde bekleriz o sorun değil ama yeterki o formanın hakkını versinler formanın hakkını  veremeyenlerde afedersiniz ama siktirolup gitsinler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder