17 Şubat 2011 Perşembe

...

Hani bazen başlık bulamassın ya anlatıcak kelime bulamassın işte tam o durumdayız aslında. Taaa Temmuzda açılan bir sezon sezon başlarken "Hedef Dublin" nidaları falan derken şu an resmi olmasada Avrupa'ya veda ettik.

Aslında maç yazısı yazmayı pek sevmem daha doğrusu beceremem. Sonuçta maçı izlerken kim ne yapmış derdine düşmek istemiyorum. Maç yazısı yazamasamda taktik teknik detay gibi çetrefilli işlere girmesem bile şu takımdan Fabian Ernst'in kesilmeyeceğini bilirim arkadaş. İlk geldiği günden bu yana Schuster'e sahip çıkanlardandım güveniyordum bu adama ve istikrar denilen zımbırtının yanındaydım ama Schuster dayıya galiba rahat batıyor. İkinci yarı başından beri yanlış oyuncu tercihleri yarattığı garip fanteziler ve bence en önemlisi "burayı real madrid" sanması şu takımı şu hale getirdi. Hale hazırda bir sistemimiz yok. Gol atarsak daha doğrusu ilk golü atarsak kazanıyoruz şayet ilk golü yersek o maçı sabaha kadar oynansada çeviremiyoruz. Eee kardeşim bunları çözmen için bu takımın başındasın sen ve bunları çözmen için sana para veriyorlar.

Neyse sağlık olsun maç yazısı bu kadar işte zaten beceremiyorum bu işleri olan oldu diyelim. Son söz olarak
İnancını ve ruhunu kaybetmeyeceksin.
Eğer bunları yitirirsen girdiğin bütün savaşları kaybedersin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder